Тут ламали меблі та передумували розлучатися. Як влаштований перший в країні секс-готель.

Cherry Twins

Першому в Україні готелю для рольових ігор Cherry Twins рік. Тут відвідувачам пропонують кілька тематичних кімнат королівський будуар і готики, а також атрибути для занять любов’ю. Такі місця популярні в Європі, але в Україні у Cherry Twins так і не з’явилося жодного конкурента.

Засновниця готелю Олена Соловйова розповіла MC Today про те, які тематичні кімнати не користуються попитом і чому, а також про те, чому пари передумують розлучатися після візиту в готель.

Які фантазії продаються найкраще

Зовні Cherry Twins нагадує звичайнісінький готель. Однак дизайн кожної кімнати тут відповідає певній еротичної фантазії, в кожної є специфічні меблі і сексіграшки. А ще тут особливі вимоги до прибирання: в готелі використовують професійну хімію і прогрівають кімнати кварцовими лампами для дезінфекції.

Спочатку в готелі було сім кімнат: будуар королеви, гарем, готика, домінація, кімната тортур, шкільний кабінет і кабінет лікаря. Але останні дві користувалися меншим попитом. «Можливо, тому, що наша школа це не про секс. А в Європі ці теми заходять на ура », зауважує Олена.

«Невдалі» кімнати переробили в кімнату допитів і кімнату для шібарі. Остання обладнана для практики японського мистецтва зв’язування. Для цього тут розмістили, наприклад, професійну раму, яка витримує до 300 кг.

За популярністю на першому місці кімнати БДСМ. Це не дивно, зазначає Соловйова, адже заборонений плід солодкий. І якщо романтику ще якось можна відтворити в домашніх умовах, то стіл для прочуханки між тумбочкою і шафою не поставиш.

Кімната коштує від 1 тис. до 2 тис. грн за три години. Ціна залежить від кількості сексмеблів і пристроїв в номері. За додаткову плату можна скористатися лубрикантами, контрацептивами, придбати вино, цукерки, свічки.

«Ми вже вийшли в плюс, але, щоб окупити вкладені 100 тис. Євро, знадобиться ще пару років. Це нормальна практика для готельного бізнесу », говорить Соловйова.

 

Труднощі просування і майстеркласи про секс

«Найскладніше боротися зі стереотипами», ділиться Олена. Багато хто до цих пір боїться заходити в сексшоп, а фантазії вважають чимось ганебним.

Проблему, за словами підприємниці, посилюють ЗМІ: часто намагаються хайпанути, додавши «полунички» хоча б в заголовок. В результаті статті в стилі «де знайти в Києві сексраба» дають багато переглядів виданню, але шкодять репутації готелю. Доводиться переконувати всіх в черговий раз, що тут все в рамках закону. «У нас немає камер в номерах і тайських масажисток в підвалі», сміється Соловйова.

Свою місію готель визначає зовсім інакше: зміцнити сімейні стосунки, додавши в них пристрасть.

В готелі проводять теоретичні та практичні заходи, пов’язані з темою сексу. Наприклад, майстеркласи з шібарі або по флагелляціі. На останньому вчать правильно користуватися батогом.

«Це важливо, а то можна замість задоволення отримати тільки синці», підкреслює Олена.

 

Навіщо їдуть до готелю

У готелі можна спробувати щось нове, те, що не купиш «на раз». Наприклад, якісний Флоггер, тобто батіг для БДСМ, коштує близько $ 70-100.

Буває, люди живуть разом, але соромляться говорити про свої бажання або ж не має можливості їх реалізувати, пояснює мотиви клієнтів Олена. Часто в квартирі ще й діти або батьки. А це означає, що навіть у власній спальні приходиться поводитися тихо і пристойно.

«А у нас можна не стримуватися, бути собою. Навіть у відгуках пишуть, мовляв, одружені три роки, а перший раз після сексу трясуться руки », каже Олена.

У готелі було багато романтичних історій: пропозиція руки і серця, величезні подарунки, які просили заздалегідь поставити в кімнаті, розсипані пелюстки троянд. Часто хочуть зробити сюрприз, просять зав’язати очі і так провести партнера в кімнату. Тому водити із зав’язаними очима по сходах вже вміє весь персонал.

А одній дівчині допомагали запакуватися в блискучу фольгу робили з неї «цукерку». У неї не вийшло це зробити самій, і дівчина натиснула «тривожну» кнопку.

Хто приходить до готелю

«Ми, звичайно, не запитуємо гостей про відносини, але пари, які разом вже довго, видно відразу. Таких у нас близько 60% », ділиться спостереженнями Олена.

Звідки дізнаються про місце, в готелі теж не питають, тому про статистику говорити складно. Але в такому бізнесі, на думку засновниці готелю, найкраще завжди працює сарафанне радіо. А ось в соцмережах рекламуватися досить складно: навіть за словосполучення «еротичні фантазії» можна потрапити в бан.

Середній вік пар близько 30 років. «У 18-20 це ще не потрібно, тоді сам факт, що є партнер для сексу, це вже круто. А бажання різноманітності приходить з віком, з розумінням себе », підкреслює Олена.

Все це для Києва ще дивина. Тому в будні дні повне завантаження в готелі буває рідко, інша справа вихідні і свята.

Про критику, поломки в номерах і досягнення

Коли гості виходять, їх просять почекати кілька хвилин, поки адміністратор огляне номер. Товари на кшталт розбитих келихів не враховують, а ось за більш серйозні поломки можуть попросити компенсацію. В окремому прейскуранті є ціни.

«Найчастіше це залиті вином або воском простирадла», розповідає Олена. Гостей заздалегідь попереджають, що для таких ігор можна купити за 400 грн латексне простирадло. За куріння в номері теж штрафують, як і в звичайних готелях. Але бувають і нестандартні ситуації наприклад, одного разу відвідувачі повністю виламали двері шафи.

Лають готель частіше все ті, хто там взагалі не був. «Чому я не віддала ці гроші на онкохворих, чому готель, а не притулок для бездомних котів», перераховує претензії Олена.

Іноді приїжджають клієнти і вимагають «дівчаток», і їм теж доводиться пояснювати, що це не той заклад. «Був у нас дивний відвідувач, який хотів, щоб адміністратор подала йому вечерю, бажано топлес. А ще він дуже обурювався, чому немає картин з голими жінками на сходах », згадує засновниця.

«Ми перші, тому все не може бути ідеально, говорить Олена. Але мене дуже радує, що люди відкликають заяви про розлучення після декількох візитів. Знаємо про це, тому що вони до нас приходили з шампанським і ділилися радістю».